Tack!

För alla gratulationer . Jag känner mig oerhört älskad en dag som denna. Telefonen ringer, det blippar in sms, Facebook är fullt av Gratulationer. På morgonen ringde det och hela familjen sjöng för mormor. Som den mormor jag är grät jag en skvätt. Jag gick sedan ut och gick med Moltas och funderade på åt vilket håll jag utvecklas med åren.

Jag är lättrörd. Väldigt lättrörd.

Jag pratar för mig själv. Pratar väldigt mycket för mig själv. Svarar även på egna frågor.

Jag tycker nog mer om mig själv än förut. För att jag duger som jag är. Svackor ibland men jag är ok :).

Jag är bekvämare än förut och absolut ingen party pingla nr 1.

Nu på eftermiddagen rasslade det till här hemma och huset vart fullt av vänner och Lina & Olle samt barnbarn. Jag blir oerhört bortskämd med presenter. Och jag älskar att få paket. Men mest av allt gläds jag verkligen åt den kärlek och alla goda vänner jag har.

Idag har jag även varit foto objekt. Jag tycker inte om att vara med på kort. Har aldrig gjort. Fotografen hette Jonas och var super trevlig. Han kom med en knippe tulpaner och gratulerade mig på min dag. Om jag ville kunde han retuschera mig till Tant Anne 20 år. Men det kändes inte så naturligt. Att bli fotograferad känns inte naturligt och min frisyr såg hemsk ut på bild. Den är skit snygg på riktigt. Det visade sig att Jonas och jag hade en gemensam bekant :). Han kände min systers flickvän. Världen är bra liten. Jag är med i juni numret av tidningen Måbra. Reportaget handlar om Aktinisk Keratos.

Tack igen alla underbara fina vänner. Ni har gjort min dag till en fantastisk dag. Det enda som fattas mig en dag som denna är min mamma.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Aktinisk Keratos, Barnbarn, dotter, kärlek, lillasyster, Presenter, Vänskap. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tack!

  1. Lena Karlsson skriver:

    Åh Grattis! Jag antar att du fyller år!?
    Kram Lena i Knutby

Kommentera

