Ibland lönar det sig att enveten vara.

Jag lämnade in mitt uppdrag igår. Jag fick svar på det idag. Jag har skrivit ett B! Jag som inte skulle prestera mer än ett godkänt för att komma vidare läser mycket och i vissa stunder är jag slut, trött och gråtfärdig. Ibland har jag garanterat en teflon hjärna. Det går in och i nästa minut är det borta. Och nu skrev jag ett B. Det enda jag saknar på denna kursen är någon att konversera med.

Igår läste jag bland annat in en en argumentation om The Global Warming . En ljudfil på 3 minuter minst. Jag lät inte klok. Kära nån! Gjorde nog en sisådär 7 inspelningar innan jag var nöjd. Nu är det en väldigt trött och nöjd Tant som går i säng. Nu är det endast 2 moduler kvar. Massor av prov och en bok analys att göra. Och sist men inte minst. Ett samtal med läraren över nätet på Engelska via webcam.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i engelska, Tant. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ibland lönar det sig att enveten vara.

  1. brittmari Södergren skriver:

    Lycka till med webcam med läraren, det kan inte vara lätt. Kram

  2. krickilina skriver:

    Bra jobbat! Var stolt och glad!

Kommentera

