Förändringarnas vindar viner

Och jag kommer att lägga min blogg bakom lås och bom.
Känner att jag behöver skriva av mig och behöver privatisera en del.
Till er jag umgås och pratar med dagligen. Ni får inget lösen. Ni får prata med mig. Till er andra, hojta om ni vill ha lösen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Förändringarnas vindar viner

  1. sockertopp skriver:

    läser gärna din blogg. Hälsning Carola

  2. carolager skriver:

    test

  3. Jag vill gärna fortsätta läsa här hos dig

  4. Lena Karlsson skriver:

    Hej! Jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg om jag får! Hur får jag lösen? Lena

  5. Cissi skriver:

    Tack för förtroendet! ❤

  6. Gunilla skriver:

    Hej! Läser din blogg sporadiskt och blev lite ledsen ,för din skull, när jag tittade in idag. Vill gärna fortsätta läsa och kanske ge dig lite ”pepp” om du behöver det.

Kommentera

