Som ett barn

Gläds jag åt min framgång i yogan och träningen.Igår lyckades jag med bedriften att stå på huvudet mot en vägg för första gången. Helt utan hjälp. Tjoade så glatt efteråt att maken kom skenandes . Han trodde jag slagit mig fördärvad. Jag gjorde genast ännu ett huvudstående som han fick fotografera. Min glädje visste inga gränser. Kände mig verkligen som ett barn. Bara därför har jag stått på huvudet 4 gånger idag. Bara för att jag kan :D. Jag står mot en vägg. Målet är att stå fritt utan stöd. Men nu tar jag det lite piano och övar på det jag kan varje dag. Nästa steg är också handstående.

Varför ? undrar nog någon av er. Jo, jag övervinner rädslor.

headstand

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i tant, tränar, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

