Jag klädde

På mig rejält med kläder för en vandring i skogen med Moltas. Vinden piskade ansiktet och innan vi var hemma vräkte snön ner från en grå himmel. Hela elljuspåret var täckt av snötäckt is. Vi sladdade runt, joggade, gick och blev varma. Jag var varm och Moltas var nöjd bör väl tilläggas. Väl hemma landade jag i soffan och njöt av en kopp fulkaffe. Jag älskar Gevalias Nescafe.  Bestämde mig för att yoga igenom 7 chakran och avsluta med Yoga Nidra avslappning. Sedan var jag ”lealös”.

Söndagar kan ibland vara de bästa dagarna. Inga krav, inga måsten. Mjukis kläder och slö och slapp. Jag börjar bli lite bra på det här med att slappa. Kroppen och knoppen är inte alltid helt synkade men jag jobbar på det.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i avslappning, Moltas, slappa, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

