Dränage

Vem har stulit min energi idag? Den är på minus delen . Detta trots ett jätte trevlig möte med mina ” Måbra” vänner igår. Ni är så otroligt fina . Kärlek till er ❤

Jag vaknade ledsen.

Mår bajs i kroppen. Skovar i tarmen.

Ja, det är ok att gnälla av sig.

Har njutit av barnbarn och Lina. ( Jättebra energi)

Har ätit bönpasta till köttfärssåsen? Kommer jag att explodera?

Lina min underbara unge har färgat mitt hår. Tack ❤

Flora erbjöd mig sitt cyklop och sa åt mig att ”Titta upp” när jag sköljde ur färgen :D.

Jag tappar åter igen en massa hår.

Lina min underbara unge gav mig ett pulver med namnet MSM att testa för att få kroppen och håret i bättre form.

Just nu vill jag bara bädda ner mig i självömkan.

Men Nej! Jag ska träna. ( Jätte fiffigt tänkt).

Endorfinerna sprutar. Om inte annat hjälper bönpastan till att hålla tanten igång.

Är ni med ända hit är ni fantastiska.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Lina och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dränage

  1. Lena Karlsson skriver:

    Usch, låter inget vidare! Hoppas du snart mår bättre! Kram.

Kommentera

