Förvirrad Tant = general klant! 

Igår arbetade jag. Sen kom Helena en god vän till mig och vi for till Thuns. Helena har en liten sidobuisness där hemma. Hon ” pärlar” dvs gör smycken. Ni hittar henne på Facebook om ni söker på Murmel. Vi fyndade väldigt lite på Thuns. Allt i stl S var typ slut. Om jag inte såg Helena någonstans , om hon plötsligt var försvunnen så var det bara att leta efter henne bland smyckes hyllorna 😊. Hon hämtar inspiration.

När vi shoppat och ätit så åkte vi hemåt. Jag skulle invänta ett st make som var på personalfest innan vi skulle bege oss till Rullis. Make ringde, hustru åkte och sen for vi hem för att lasta bilen och åka vidare.

Väl framme på Rullis upptäcker jag att tomaterna samt melonen ligger kvar hemma på köksbänken. Sängkläderna ligger nytvättade i en kasse och hårsprayen ligger snyggt på hyllan i badrummet. Det var en hel del annat som åktes ifrån också.

Note to yourself! Sluta stressa kvinna!!!! Jag får skylla på att jag var trött och maken var halvblarig. Det luktade systembolag , äldre modell i bilen.

Inatt låg vi på täcken med barnens täcken över oss. Idag har vi besökt IKEA och shoppat påslakan mm. 

Nu är sängarna bäddade med nya lakan som luktar kemikalier lång väg. Men vad sjutton! Det funkar. Jag har precis tränat pass nr 200 för i år. Målet var 200 pass på ett år. Det lär bli ett par hundra till. Mitt 200:ade pass blev ett SomaMove.

Ikväll sitter vi med jordgubbar, melon och bubbel på stranden. I handen har vi varsitt fiskespö. Life is sweet. ❤️

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Make, Mannen, träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Förvirrad Tant = general klant! 

  1. lena skriver:

    Men åh, vi var oxå på Thuns i fredags! Var där typ halv tre. Jag shoppade en massa småsaker jag behövde, så jag är nöjd!

  2. lena skriver:

    Typiskt! Vi måste ha gått om varann precis!

Kommentera

