Sådär ja!!

Nu är allting klart inför skolstarten. Lånet beviljat, skolstartens datum satt och Tant Anne är laddad. Nu saknas bara en rygga och lite studiematerial.  Att börja läsa på ” gamla dar” ska bli väldigt intressant. Ibland undrar jag för mig själv om jag är fel vaggad eller om jag legat under en sten länge. Ska jag verkligen? Förmodligen är jag äldst i hela klassen. Kan säkert nästan vara mormor åt någon men! Jag ska gå i skolan. För att jag kan och jag vill.

Dröm scenariot var ju att ha ett arbete på minst 75% . Då hoppade jag nog skolan direkt. Mest för att ha en tryggad inkomst. Nu blir jag en fattig student och jag hoppas jag blir så lycklig som jag tror att jag ska bli.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Medicinsk sekreterare, skolan, student, tant. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sådär ja!!

  1. lena skriver:

    Du kommer att fixa det hur bra som helst! Kram!

Kommentera

