Jag tror

Att vi möter olika människor genom livet beroende på var vi står i livet. Vi växer genom möten och lär oss nya saker om oss själva genom dessa fantastiska möten vi erfar. Vi ser det bara på olika sätt. Och detta pga att vi är olika.

Mycket av det jag sysslar med idag ses som flummeri av en del. Själv älskar jag att vara där jag är i mitt liv. Idag var jag på ett yoga event i Uppsala. Vi var tydligen närmare 900 personer som valt att yoga med Yoga Girl. Jag steg upp med tuppen trots att det är lördag och begav mig till Uppsala för att plocka upp min vän Helena.

Min tanke var att ta bussen in och sen skulle vi få ta stadsbuss. På morgonen när frukosten var intagen och jag hade besökt Gustavsbergaren  x 4 valde jag bilen. Jag är ingen stor fan av att köra i städer. Men idag gjorde jag det. Det gick bra och jag vimsade nästan inte alls. Vi for iväg till Rosendals hallen och där var vi sen hela långa dagen.

Mitt största problem som inte är något problem är mat. Finns det något att äta? Kan jag äta det och hur ofta ska jag äta. Det är jag och ingen annan som skapar detta dilemma. Det allra största är väl egentligen: ” Var är toaletterna?” Vi köade till maten, vi köade till toan och vi hade en fantastiskt trevlig dag. Jag åkte 08.00 och var hemma runt 18.00. Problemen försvann i och med att jag slappnade av.

Att yoga med Yoga Girl och alla som var där var unikt i sig. Rachel tog sig tid att signera böcker och prata en kort stunde med var och en som orkade köa. Själv köade jag, kände mig som Anne 14 och har nu ett eget signerat ex av hennes bok.

Helena har som hobby att pärla. Hon är väldigt kreativ och jag handlar varje gång jag är hos henne. Idag följde två turkos/blå armband med mig hem.

Jag är också väldigt kreativ. Jag pärlar inte men ! Jag ska skriva en bok. Jag har lovat mig själv och en del andra människor omkring mig att jag ska bli författare. Nu laddar jag. Den kommer men det tar ett tag. Min läkare vill ha ett signerat ex.

  

  

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i yoga yogagirl vänskap smycken bok författare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

