Jag tar en liten timeout.

Ämnar varken träna , blogga eller vara närvarande här. Jag kommer att vara närvarande där jag är,med man , sol och värme. Jag ska njuta av att läsa, yoga, sova länge, läsa, yoga och slappa osv. Sen kommer ett par fattiga år av studier och annat som upptar min tillvaro. Jag vet att yoga är träning men jag yogar relativt lugnt och mediterar.

Igår satt jag i lotus position i 20 minuter och bara andades. In genom näsan och ut genom näsan. Lugn, underbar musik i bakgrunden och Thudor framför mig. Plötsligt hör jag ett väldigt bekant litet ljud. Det är hans anal som öppnar sig. ( Den är mest öppen hela tiden). Jag sa att jag andades in genom näsan och ut genom näsan va? Det mesta i vårt hus är grönt efter hans små gröna moln som puffat runt omkring oss.

Thudor har återlämnats till sin rättmätiga ägare. Det var med blandade känslor jag återlämnade honom. Han är snäll, charmig och kärleksfull. Jag bäddar sängen. Han bäddar upp den. Han får inte vara i soffan. Han körde ett race minst! i soffan dagligen. Där jag var, där var Thudor. När Moltas hittar löptiks dofter klapprar han med sin läppar och dreglar. Thudors tunga går som ett läskpapper i vinden och han dreglar.

Vi återlämnade honom igår kväll och fick äntligen kramas med familjen. De var nöjda, bruna och frysna. De hade haft det så bra i Turkiet. Flora har flygit från Alunda minsann. Ullis ! Tror du hon menar Lunda?

Nu ska jag tvätta håret på tant vis. Ingen dusch idag bara hårtvätt. Vet ni hur drygt det är att ha håret på utväxt? Imorgon flyttar Moltas in till våra underbara grannar Börje & Lisa. Vi, vi tar flyget till Samos Phytagorion.

Ta hand om er. Kram

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i farbror, Franskbulldog, Hundar, Moltas, samos, sol, Thudor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

