Självförsvar & Darin

Vilken rolig förmiddag jag haft. Vi har fått träna oss i självförsvar. Jobbigt, svettigt, fnissigt och väldigt viktigt. Det var dagens teambuilding. Verkligen givande. Jag kom på mig själv med att göra ljudeffekter när jag försvarade mig. Som i en serietidning 😃. ” Bam, Pow osv”. 

Nu har jag klämt en kaffe & macka på bussen och känt mig som mamma Seija ❤️. Samtidigt lyssnar jag på Darin i lurarna. Jag tror jag är lite kär i honom. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Självförsvar, Darin, skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

