Mitt livs första tenta

Är imorgon kl 09.00. Och som jag tänker klara den. Håll alla tummar tår och allt ni har och sänd massor av positiv energi till mig.

Just nu är Moltetassen och jag på väg ut för att hämta ljuvlig energi till kropp och själ. Vi köpte Molte mat igår och han fick även ett ben. Inget jätte ben men ett sånt som gjorde min gammel farbror över happy. Idag har han kräkts hela dagen. Min fabror hund har känslig mage.

Och annars då? Jo, tack jag mår bra. Är trött i huvudet av att använda min hjärna hela tiden. ( Jätte bra) Kliver upp med bra känsla i magen varje morgon och trivs verkligen med det jag gör. Visst är det svårare att komma upp på morgonen när det är mörkt. Men det går fort över. På måndag börjar vi läsa Anatomi och Fysiologi. Ett tufft block som sträcker sig till januari 2016.

Nä, på med paltorna och ut i kylan. Träningsfri dag idag. Möjligen något litet yoga pass. Ett pass där jag medvetet ska tänka ännu mer på att spänna bålen och ha lätt böjda knän.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Livet, Moltas, skolan, tenta, yoga. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mitt livs första tenta

  1. Gunilla skriver:

    Tror säkert att du klarar tentan, men ett LYCKA TILL kan du väl behöva ändå!

Kommentera

