Varning för

Labil student. I förrgår kunde jag massor, igår kunde jag nada , zipp inte ett skit. Idag vill jag göra allt utom läsa. Vàd händer i huvudet vid studier?Stress gör det garanterat inte lättare. Tack och lov så är det tenta time om ett dygn. I do look forward to it. Och varför i hela fridens dar gör jag så här mot mig själv?Jag lovade mig själv att vara lugn och icke kräva så mycket av mig. Jo, tjena! Ibland känner jag mig som Anne med pippilotter med stora rosetter som sitter längst fram i klassrummet och skelar med ögonen.

Sådär ja! Nu har jag rasat färdigt vid min dator en sund. Nu känns livet lite lättare . Ha en fin söndag kära vänner. Från och med imorgon eftermiddag är jag tillbaka fram till nästa tenta.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade, Skela, student, tenta. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Varning för

Kommentera

