När man har

Så tråkigt så dammsugning känns lockande då har man tråkigt! Jag hade tänkt åka till skolan idag.Men se! det tänkte inte min kropp. Vi är fortfarande inte i fas. Eftersom jag är förkyld ( man flu) intensiv, elak sådan och har den kropp jag har så har det även landat i magen.Kunde inte ge mig på en timmes busstur och rent ärligt så orkar jag inte. Men jag har trååååååååkigt. Känner mig som Anne 5 år. Jag har inget att göra och orkar inget göra. Ta allt mitt gnäll med humor och en skopa salt. Jag ironiserar och raljerar. Det är inte ett dugg synd om mig. Ingenstans faktiskt.Snart är jag på banan igen.

Idag fick jag svaret på salstentan. Den ni vet som jag gjorde i fredags och hade ångest över. Den gick jättebra. Jag är mer än nöjd. Hur gick det till? Nu är det en dugga kvar via datorn. Sen är Falun klart.Och jag inväntar även svar /resultat på hemtentan. Nästa ämne är medicinsk terminologi.

Dagens måste att göra är att duscha. Sen har maken och jag gemensamt bestämt oss för en gryta på vildsvin till middag. Jag väntar ivrigt på att bli frisk då vi även bestämt oss för att träna tillsammans. Som jag väntat och längtat efter det. Vi har inget beach 2016 som mål. Målet är att ha en välmående kropp och knopp.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Make, Okategoriserade, tenta, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

