Thudor has entered the building!

  
Vi har blivit med Thudor. Han flyttade in igår.Han är på vilohem på sätt och vis. Här är det bara vi vuxna och Farbror som flyttar ut.Farbror har nämligen varit ute i ett sedan 07.30 i morse. Han kom in en sväng när Robban kom hem från jobbet. Thudor, han valde att vakna före tuppen i morse. Han sover alltid länge hemma om han får, inte här! Han var uppe med Robban vid 05.00. Vid halv sju skällde han ut sopbilen fullständigt. Flera gånger faktiskt.Sen stökade han och bökade och lät som den lilla gris han är.

Vid 07.30 vaknar jag av att det låter som någon med hög röst säger ”Fuck you”! Jag tänker bara, va? Men så hör jag det igen. Thudor talar! Han har lärt sig av sina medmänniskor. 3 st killar som inte alltid är nådiga med varandra. Det är nu jag borde ringa alla tidningar. Skit i papegojorna. Vi har en talande fralla. Han satt i vardagsrummet och beklagade sig så som bara frallor kan och det lät verkligen som ”fuck you”. Vid det här laget hade jag och Moltas gett upp. Jag klev ur sängen och Moltas stolpade ut. Hundarna fick dock frukost först.

Jag letade frukost. Vi hade inte handlat på evigheter och det enda som fanns var ägg. Det blev en väldigt torftig frukost i morse. Hur som! När jag ätit så brukar jag gå ut i skogen med farbror. Innan jag skenar ut bör jag göra det dagliga sysslorna på mitt andra hem dvs toan. Jag har Thudor! Om han inte får vara med på toaletten skriker han som en gris utanför. Han skäller inte. Han skriker. Om han får vara med på toaletten och du mot förmodan måste sitta på den så sitter han framför dig och stirrar dig i ögonen. Jag kan inte göra Nr 2 om någon tittar på mig. Det är fullständigt omöjligt.

Vi gick ut. Vi gick långt. Han sliter och drar i kopplet. Farbror går lös. Jag önskar hett att Thudor kunde gå lös. Men jag skulle nog aldrig se honom igen. Korta stunder funderar jag på att ha honom lös. (Glorian hänger på sniskan här.) Vi kommer hem och där jag är där är Terror. Han är så nära mig så jag känner hans trubbiga nos mot min vad hela tiden.Jag rullar ut yogamattan för en stunds vila och meditation. Där jag är där är Thudor. Jag lägger mig i död mans pose. Och mellan mina ben sover min trogna följeslagare. Han har kört race i soffan så kuddarna far åt alla håll. Han får inte vara i soffan.Han har ockuperat Moltas säng hela natten. Moltas är så snäll så han låg på golvet,han vägrar sova med Thudor. Terror i sin tur har inga problem med att ligga nära farbror. Jag förstår Moltas. För när Thudor somnar slappnar hans anus av. Han släpper stora gröna moln hela tiden och hundar har bra luktsinne. Vi Robban och jag vi känner inget då vi är drogade och halvdöda av ångorna.

På söndag flyttar han hem igen. Och jag älskar honom även om jag raljerar över honom ❤ och jag kommer aldrig att köpa mig en Fralla.

  
 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i farbror, Moltas, Okategoriserade, Thudor. Bokmärk permalänken.

Kommentera

