Idag har jag

Haft en väldigt bra och skön söndag med en del orosmoment ( tankarna). Jag har tränat med maken. Är så otroligt nöjd över att vi tillsammans kommit igång på gymmet. Jag har även haft besök gånger 2 av goda vänner. En av mina nyfunna vänner från min klass var på besök i Gimo. Hon satt i ishallen halva dagen. Vi bjöd på kaffe. Vinkar till Eleni 🙂 . Sen kom ”Min Maritha” med make och hund på besök.

Mitt huvud går just nu i 190. Jag sover som sagt dåligt. Har svårt att koppla av och komma till ro. Svårt att fokusera. Ibland är det så. Ibland vill inte kroppen det jag vill. Resultatet blir en väldigt trött Tant Asta. Just nu snurrar tankarna rejält. Jag har en gång sagt att jag ska skriva en bok. Eller jag har sagt det väldigt många gånger. För tillfället finns inte den tiden. Först må jag studera färdigt för att kunna fokusera endast på bok skrivandet när det väl sker.

Är för ofokuserad för bloggandet med känner jag. Blev inget direkt jippi! vad bra inlägg detta.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

