Nice ass!

Känslan när du tittar i din telefon och ser att Youtube appen skickat ett meddelande där det står: You have a nice ass! Och du står där som ett fån och tänker. Yeah! I know  ;). Sen börjar du fundera på hur Youtube kan se min rumpa? Vilket jag naturligtvis förstår att de inte kan då jag aldrig kommer att lägga ut en bild på min röv.

Det är dagen efter du inser att ditt tonåriga barnbarn också har Youtube och är inloggad på din dator via Google.Hans profilbild är en nice ass i stringtrosor. Allt går på mitt nätverk. Tänk så tokigt det kan bli? Hade jag haft den rumpan i min ålder hade jag nog haft ett ständigt leende från öra till öra.

Min dator har förlorat all kraft. Batteriet har gått sönder och jag hittar inget nytt hur jag än letar. Jag vägrar köpa en ny dator för att batteriet gett upp. Men jag behöver mig burk då jag använder den i studierna. Jag har också förlorat mycket kraft. Mitt batteri känns urlakat och behöver laddas. Jag är så trött. Trött med jätte stort T. Idag köpte jag mig Valeriana. Jag behöver få sova en hel natt. Grejen är att jag blir låg, väldigt låg när jag inte sover. Idag vill jag bara krypa ihop i en boll på min yoga matta med huvan uppdragen över huvudet. Istället sitter jag här snällt och pluggar och bloggar. Hämtar snart min 78:e kopp kaffe och funderar på att göra entré på gymmet.

Idag steg jag ur bilen i vackra Öregrund på morgonen. Började jobba 07.30. Arbetade till 12.00. Njuter av att träffa människor. Att konversera och vara social. Skrev några diktat när jag hann. Satt i receptionen hela förmiddagen. Det känns bra när människor säger: ”Vad roligt att se dig.” eller som en man sa: ”Tjenare på dig din gamla Barracuda” . 😀 Vi studerade ihop år 2000. Han är fantastiskt rolig. Ni ser hur jag svänger. Från nice ass till tröttmössa och lite välmående. Livet på en pinne när man heter Anne och är en finne.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Öregrund, Barnbarn, Gymmet, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nice ass!

Kommentera

