Att lukta sig lite

Jag älskar skor. Har skor överallt. Vilken garderob du än öppnar så är det någon from av skodon där. Just nu sitter jag mycket hemma på kammaren och pluggar i min ensamhet. Det blir i längden tråkigt. Idag kom jag på att min privata skohandlare i Östhammar dvs Ebbaskor som ägs av Annelie finns kvar. Det var ett tag sedan jag var dit. Idag tror jag bestämt att min bil ska ta mig dit en sväng. Min bil går på autopilot dit och till Thuns. Räddningen för min ekonomi var när Annelie flyttade sin butik från Gimo till Östhammar :). Jag brukar säga att jag far till Thuns och köper tops och jag far till Östhammar och luktar på skor. Fullständigt naturligt om ni frågar mig. Ropade precis till maken att: ” Mina tops är snart slut”. Men jag gick bet. Han hade köpt nya åt mig.

Jag har nu sovit relativt gott 3 nätter i rad. Det räddar mig både fysiskt och psykiskt. Jag har sådan träningsvärk idag så mina händer gör ont. Vi körde överkropp med militärpress och chins bland annat.Jag är inte riktigt bekväm med att gymma ännu. Känner mig som ett ufo ibland. Studerar i smyg hur de stora pojkarna gör. De har stora muskler och är unga. Kan de så kan tant. Jag håller mig dock till lättare vikter.Jag får även se en del dråpliga inslag på gymmet. Sånt som jag kan se på roliga klipp här på Facebook. Har lust att gå fram och ge råd trots att jag inte är någon PT.

Imorgon förmiddag kommer min älskade bror med sin sambo hit. Vi ska gymma ihop. Han är instruktör och ska nu screena mig och Robban. Vad behöver vi stärka? Sen ska vi krilla lite hampurjare vett ni. Viltsvins hampurjare med saltkurkan. Ge mig para lite saltkurka och tant är i himlen. I himlen är jag övertygad om att jag får äta obegränsat med saltgurka. För jag vet att jag kommer till himlen. Jag är så mycket för kärlek så jag har en given plats där.

Nu ropar SAABEN på mig. Nu ska vi åka och lukta på skor 😀

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i bror, lillebror, Make, mat, Mat, Okategoriserade, Shopping, Styrketräning, Träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att lukta sig lite

  1. lena skriver:

    Haha, du skriver så himla roligt! Hoppas allt är bra med er! Nästa gång det blir Thuns kan du/ni väl svänga över till Knutby! Kram från Lena på

Kommentera

