Oh! Sexy Lady!

Ja, jag menar naturligtvis tanten som sitter här inlindad i gladpack igen. Inte hela roppen dock,para huvutet. På det har jag en rosa Lofsangruppen buff. Vi har morgon tränat idag. Jag är absolut ingen människa som gillar att träna tidigt men jag jobbar intensivt på det och det gick oerhört bra. Jag känner mig stark målet är att bli stark. Ökade vikterna med 2,5 kg på militärpressen. Gjorde strikta armhävningar, ända ner till botten 3 x 8 st det i kombination med en vass bål övning. Som avslut på dagens träning hade jag roddintervaller i 12 minuter ( HUA!).Nu sitter jag här som Svättlana igen och ska inom de närmsta två timmarna duscha. Maken får stå ut med hustru med plast runt huvudet.

Vad gör jag annars om dagarna? Jo, jag mumlar. Jag mumlar us…a ….um….i…ae….a. Jag rabblar lateral, kranial, thorakal och tänker på koleriska och flegmatiska element. Om jag inte rabblar, mumlar Apollon, Asklepios och a….ae…..ae…..arum. Låter väldigt sunt och logiskt va? När jag läser vad jag skrivit så inser jag att det strax är dags för den blåa bilen att hämta tant till hispan. Tur att det är sista tentan på tisdag.

Utanför vår trädgård finns i detta nu 2 killar som bygger en koja i direkt anslutning till vår tomt. De bygger den i en stor gran. Jag har pratat med dem. Bett de vara försiktiga och rädda om sig. Maken är mera inne på att olja in allt så de inte kan vara där. Det pga av att Moltas boffar hela tiden. Han vaktar. Skulle killarna närma sig Molte skulle han bli till sig av glädje. Men det har grapparna ingen vetskap om.

Nu bänk, sol och böcker. Ansiktet är insmort i solskyddsfaktor hög! Jag behöver ljuset, värmen och glädjen. För jag ska fortsätta rabbla och humma i ett par dagar till. Håll nu alla tummar och tår för Tanten här!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Crossträning, Envis tant, Okategoriserade, Olaplex, Styrketräning, tant, Tant, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

