Att hitta ro! 

När du sedan 21/9 läst, tentat och läst och tentat utan ledighet. Då får du ( läs jag) svårigheter med att komma till ro. Huvudet försöker förstå att det är lugnt nu. Vi hade 14 dagars ” ledighet” vid jul men tentade 5/1.

Nu sitter jag här nöjd med ett leende bredare än katten Gustafs. Sista tentan gick jätte bra. Väldigt bra. Den Latinska terminologin med adjektiv, deklinationer ja grammatik gick vägen.

Maken är hemma. Jag fick en jätte flaska parfym. Min favorit av Marc Jacobs dvs Daisy. Idag gör jag så lite som möjligt. Jag tänker inte träna, inte yoga, ingenting. Jag har dessutom varit vaken mest hela natten. Min hjärna ska ner i varv.

Skål på er! 

  

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

