Tomhet & Sorg


Så ser vår vardag ut just nu. Vi har inte orkat umgås eller vara sociala  alls. Däremot arbetar vi i trädgården och är hundvakter åt Bella 2 år, Robbans brors familjs Sankt Bernards tik. Det var bestämt sedan innan då de åkte till Gotland och gifte sig <3.

Vår vardag kommer att förändras väldigt rejält. Det är så vansinningt, vansinnigt tomt. Vi har haft hundar i 19 år. Fabian, Gusten och sist Moltas. I 19 år har det varit vår livsstil och nu ska vi inte ha någon ny. Det passar inte in i vårat liv då jag pluggar och ska jobba. Robban jobbar heltid och våra hundvakter flaggar för att det är bra nu.

Vi har även pratat om att kunna resa och åka hoj utan att behöva skaffa hundvakt. Men jag skulle ge vad som helst för att få Moltas tillbaka. Känner mig som ett barn i mina tankar. Jag är bara så oerhört ledsen och saknaden gör så ont. Jag försöker att inte vara ledsen men det funkar inte riktigt.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Moltas, Okategoriserade, sorg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

