Busstankar kl 19.03

Jag åkte hemifrån 07.38. Jag har gått i samma skor fram tills nu. Bussen jag sitter på var 10 minuter sen. Jag är hungrig. Jag är farlig. Men jag är skitsnygg. Har frissat mig hos Lotta. Både färg, slingor och lite Morrocan oil. 

Dagens föreläsningar handlade om ……… Hmmmm…… ( jag var tvungen att kolla i anteckningarna) produktionsplanering. Gäsp!  Jag försöker vara intresserad. Det går obra. Kaffe, rita, anteckna, gäspa fint. Vi är första klassen med denna utbildning i Uppsala. Just den här delen bör de omvärdera ordentligt. Vi ska göra någon form av tenta i det här ämnet 30/9. Jag säger bara ridå. 

Så här sitter jag nu på bussen och skumpar, snygg, förvirrad och rätt trött. Längtar hem till maken och maten. Ska imorgon kika på mina intressanta anteckningar och det akvarium jag ritade. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

