Kreta sept 2016

Är nu på väg mot sitt slut. En sista minuten resa som bokades på fredagen och vi flög på söndagen. Jag som är en kontroll människa av stora mått släppte lite på just kontrollen. 

Vi har bott i Malia som räknas till Hersonissos. Vi har hyrt vespa och åkt många mil. Solat, badat, ätit, ätit och njutit. Maten har varit överraskande god.

Jag har försökt mig på att läsa en del läxor här men erkänner väl att det gått sisådär 😃. Efter den värsta stormen, ovädret har tempereaturen varit mera ” svensk sommar”. Det har funkat utmärkt att andas. Kofta kvällstid har också varit bra.

Det som känns bra är också att jag nu längtar hem. Längtar till min säng, min dusch, att spola ner toapappret. Jag kan känna att det kommer vara ok att gå i boots och varmare jacka. Trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle säga 😳. Det du!! Madeleine 😉. 

Jag saknar min familj och mina klasskamrater och mitt hjärta går fortfarande i bitar när jag tänker på min Moltas. ❤️

På måndag opereras äntligen Maken. Han fick en återbudstid. Själv har jag MRT på onsdag och tenta på fredag. Välkommen hem liksom. Livet när det är som bäst. 

Jag älskar livet! Och är oerhört tacksam över det. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

