Frallor och bihålor.

Helgen har passerat rasande snabbt. Jaghar varit ensam hemma då maken varit på sin fiskeresa. Jag är så glad över att jag efter 25 år saknar honom när han är borta. Samtidigt erkänner jag att det är skönt att vara ensam ett par dagar. Igår tog jag bussen till en kär vän. Där har jag tillbringat ett dygn. Mycket bra prat blev det. Vi saknar absolut inte ämnen att diskutera. På plats fanns även frallan Ruben. Han är hennes barnbarn. Ruben var som Thudor men ändå inte. Väldigt mycket lika beteenden. Dock är Ruben snöpt dvs han har inga kulor kvar. Thudor i sin tur är dominant och översexuell, häpp med kulor. Men båda frallorna är så kärvänliga, så fina och är så gärna nära ( båda fiser). Ruben och jag blev som lite kära i varandra. Djur har en enorm förmåga att känna när någon verkligen tycker om dem.

Nu lallar jag runt i mjukisar. Förbereder mig för kommande sex veckors praktik. Imorgon går jag in på antibiotika. Min bihåla tar livet av mig annars. Nu har jag kört med skölj, spray, Rinexin och Sinupret. Pratade med läkaren i fredags och vi kom överens om att om det inte lättat till måndag så tar vi in det tunga gardet. Jag och antibiotika är ingen bra kombo. Hej! racer bajs. Magen kommer att gå under. Samtidig orkar jag inte och kan inte gå så här längre. Jag har aldrig i hela mitt låååååååååånga liv varit så här förkyld så länge. Nästa vecka är jag inne på vecka nio!? Är helt slut och känner mig som en vissen blomma. Kroppen är jätte trött. Att göra en solhälsning i yogan ger mig maxpuls. Därför yogar jag inte heller just nu. Idag har jag fått köpa Probiotika av Helena. Den hjälper min mage att vara lugnare. Om en vecka är jag förhoppningsvis på banan igen. Åker in för att närvara på introduktionen imorgon. Sen far jag hem igen.

Jag är så oerhört tacksam över mina fina vänner. Massor av kärlek till er ❤

Ps. Elliot ville ha min fina lilla bibel. Han har redan välsignat mig. Ds.

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Franskbulldog, man flu, Okategoriserade, sjuk, Vänner, vänner'vänskap. Bokmärk permalänken.

Kommentera

