Min man 

Han har en himla tur han för han har mig. Varje morgon ringer mitt larm strax efter 05.00. Jag öppnar ett öga, kliver i ett par mjukisar, ställer på kaffe vatten och kör honom till jobbet. En morgon var allting väldigt oklart och suddigt. Jag hade glömt glasögonen. Hans knä är inte bra så jag är chaufför. 
Sen kan jag i lugn och ro piffa, dricka kaffe, spela bra musik och äta frukost.Ibland har det hänt att tant dansat sig lite i sin ensamhet.  Bussen går 07.08. Och jag är hemma igen runt 16.00. 

Idag fixade vi middag och for till gymmet. Jag var seg, trött och eländig men vände det till något bra. Ibland är de bästa träningsdagarna de dagar det känns som mest motigt. 

 Ringde även sjukhuset idag angående nedsövning vid koloskopi. Ska jag ha 160 cm slang där bak vill jag sova. Läkaren ringer mig imorgon på dagen. Då börjar operation övertalning. Jag kan tjata hål i huvudet på henne. Jag tror på mig. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

