Skinnbrallorna

Kom och skinnbrallorna gick. Tant Anne inga skinnbrallor fick. De var för pösiga. Ska jag ha skinnbyxor ska de sitta som en smäck. Dessa var mera boyfriend modell. Jag tror man ska vara färdig att hosta upp många pengar om man ska ha ett par riktigt bra. Nu kommer fokus istället ligga på att hitta något fint att ha på sig till jul och nyår. Jag tror jag tar en tur till Thuns. Brukar ha himla bra kläder åt mig där.

Här hemma sitter jag i dubbla långärmade tröjor . Maken byter värmepanna och vi har med andra ord ingen värme eller varmvatten. Jag ska träna om en stund. Raggardusch i kallvatten eller dusch i Vitavillan. Det fattas tydligen delar och allt går inte så smidigt som det var tänkt.Vi får kramas i natt tror jag.

Är det någon mer än jag som är kroniskt, jätte trött just nu? Det här är galet. Jag känner mig helt utmattad mest hela dagarna.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Envis tant, Okategoriserade, shop until you drop, Shopping, tant, Tant Asta, trött. Bokmärk permalänken.

Kommentera

