Red head! 

Vaknade tidigt. Åt en stadig frukost, for till Lina. Fikade, pratade kramades. Vi handlade, fixade lunch och mitt hår ( grå utväxt) är nu mörk. Mina ljusa slingor är nu röda. De fick ny pigmentering med balsamtoning. Hela jag fick ett lyft och mitt hår ser fräschare ut. Halleluja. 

Elias ville inte vara med på mormor selfie ” morfie”. Jag föreslog även duckface 😉. Att umgås med familjen är ren kärlek ❤. 

Imorgon ska jag till naprapaten med ryggen. Jag ska vara på plats 07.20 😳. Tur tant lagt till med tidiga mornar på praktiken. Jag önskar så att jag kan få bra råd och tips. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

