Jag har fått…………..!

Ett arbete. En fast anställning som medicinsk sekreterare , en tjänst på Gränby nya vårdcental. Jag har nu ett fast arbete med start från maj 2017.

Jag är så galet stolt över mig själv ! Jag är så bra ❤ Och så fantastiskt LYCKLIG!

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arbete, jagjagjag, jobb, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag har fått…………..!

  1. Gunilla skriver:

    Grattis! Det var väl en bra belöning efter allt pluggande. Kram!

  2. carolager skriver:

    Jippi!!!!
    Grattis kramar ❤

  3. koftan65 skriver:

    Grattis, vilken härlig känsla! Studier lönar sig…

  4. Jessica skriver:

    Grattis till jobbet

Kommentera

