Just idag……

Längtar jag till att studierna är över. Jag drömmer koder, andas koder och begriper absolut inte allting. J11.1 är influensa och A08.1 är kräksjukan. Bra så.

Jag kommer att sakna mina klasskamrater så tårarna flödar. Kommer gråta på examensfesten. Det vet jag redan.

Jag längtar efter att börja arbeta. Drömmer även om det och får panik vissa nätter. Tänk att kunna få lön och att ha Gränby med all shopping på plats. Robban har utnämnt sig till förmyndare äver mitt bankkort. 😉

Jag är i detta nu på väg till gymmet. Ska träna mina axlar och min rygg. Älskar att träna axlar. Kör även bålträning varje gång jag gymmar. Varvar gym med rörlighet. Otroligt skönt koncept. Ser fram emot att få mitt nya träningsprogram.

Ikväll är det ”Mello” hos Maritha och Mats som gäller Jag håller på Mariette. Har alltid gillat henne.

Ha en fin lördag!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Arbete, Styrketräning, träning, Träning, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

