Jag klarade

Denna tentan också med bravur. Jag är väldigt lättad och nöjd. Jag ler som en bredkäftad groda idag. Är trött som sjutton. Både maken och jag har sovit väldigt illa i natt. Det låg som en oro i hela huset. Jätte konstig känsla.

Idag flyttade även Elias och Thudor in i vårat hus. Nu är vi 4 stycken i några dagar. Jätte mysigt. Eftersom jag har världens bästa man så tog han semester i morgon. Själv läser jag engelska torsdag och fredag.

Tack för alla tummar och heja rop. Puss på er 😀

ps: Och precis där blåste maken förtvivlat i soffan. Thudor har fisit.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Barnbarn, Okategoriserade, Pruttor, tenta, Tenta Ångest, Thudor. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag klarade

  1. Lena Karlsson skriver:

    Grattis!
    Viissre väl att du skulle klara den, du är bäst!
    Kram Lena

  2. Miss U skriver:

    Grattis! Vet hur skönt det känns. Och så härligt att närma sej målet! 🙂

Kommentera

