Ulcerös colit = Bajs.

Tredje dagen utan Imurel. Min mage är inte sams med resten av kroppen. Det är relativt skönt när kroppsdelarna liksom synkar. Jag svettas floder nattetid. Har en mage som pratar mer än jag gör själv dagtid. Ni kan ju tänka er vilka diskussioner vi har.

Det är nu jag vill träffa en människa som kan jättemycket om just tarmar och kost och magar. En människa som kan guida mig rätt utan att min student kassa går helt i ebb. Jag kan en del själv men behöver lite skjuts på vägen.

Tips någon?

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Ulcerös Colit. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ulcerös colit = Bajs.

  1. MissU skriver:

    Har tyvärr inga tips att komma med, men jag lider med dej. Hoppas du hittar nån som förstår och som kan hjälpa.
    Kram

Kommentera

