Kick Off

Jag ska på mitt livs första Kick Off den 27/3 i tre dagar ska jag få nöjet att träffa mina nya kollegor. Väldigt spännande. Allt känns nytt, fräscht och roligt.

Sen fick jag idag för mig att jag nog bör testa poledans. Det måste man ju? Helena är inte sen att haka på. Jag som inte ens vågar stå på händer ska dingla i en stång. Men jag har muskler, älskar dans och ska gå utanför min comfortzone. Kära nån! Jag skulle även vilja börja dansa salsa. Älskar dans där man får röra ordentligt på höfterna.

Vad sker annars i min så glamorösa vardag? Jo, tack jag studerar lite. Jag saknar min hund mycket. Jag har fikat med min Maritha idag. Det är lite som att ha en jämngammal syster. Vi har känt varandra så länge. Jag fick förresten blåbär av en annan fin vän häromdagen. Jag äter massor av bär. Kesoplättar med blåbär, gröt med blåbär eller hallon och gärna en stor klick jordnötssmör. Tack Madelene <3.

 

 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, Styrketräning, Träning, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

