Känslan av tacksamhet

När mannen säger att: ” Ja, du är fin men ta ur klänningen ur trosorna i bak”, när jag ska åka och handla. Känslan som uppstår när ja pressar vitlök och pressen får bakslag och jag står där med vitlök i pannan. Hej, lördag!

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i galet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Känslan av tacksamhet

  1. Josefina skriver:

    Hejsan! Läste din kommentar på Martina Johanssons blogg ang Levaxin och Holistic thyro och är väldigt nyfiken på hur det gått för dig? Jag funderar själv på att fasa ut Levaxin mot detta men vet inte riktigt om jag vågar.

    • annes skriver:

      Hej.
      Jag har inte trappat ut den ännu. Har haft examensarbete, examen, nytt jobb och galen stress, Tyckte det var olämpligt då. Tar tag i det när allt lugnat ner sig. Om du hinner före så hojta gärna. Läkaren talade om att man mår skit när man fasar ut den då den piggar upp.
      Sköt om dig.

Kommentera

