Skinntorr tant

Det är jag det. Någon som har tips på hur man får huden att sluta damma. Jag ser mig själv framför mig med ett dammoln runt. Jag smörjer och smörjer och efter en kvart är jag lika torr i huden igen. HJÄLP! Det räcker med att allt dras nedåt och att det sladdrar lite här och där. Det är livet liksom men denna hud? Vad händer? Ska jag dricka olja? Funkar det även utåt? Och jag är inte desperat, bara fundersam.

Helgen har passerat i en rasande fart. Vi njuter av Rullis. Jag har en helt underbar man i mitt liv som tar hand om mig på bästa sätt. Han handlade idag och klev ur bilen och var så där extra snygg som jag tycker att han kan vara. Jag sa det! Vad snygg du är!!! Och han svarade: ”Jag vet! Det är skitjobbigt att vakna och inse hur snygg man är. En riktigt kalaspingla.” Där på slutet blev det då lite fel för han är en hunk. 😀

Nu är matlådan färdig, veckans matplanering glömd och och det är 2 veckor kvar till semester. Träningen idag gick otroligt bra. Jag blir starkare hela tiden.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Rullsand, Styrketräning, Torris, träning, Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

