29 grader varmt och eventuellt Bältros. 

Jag har drabbats av utslag från hårfästet på vänster sida och ner på tinningen. Det rister och svider i dem och jag tror det är bältros. Är man tant 50+ med nedsatt immunfösvar ska man söka läkarvård. Jag är i Grekland och vill inte till doktorn. Är inte sjuk för övrigt , bara lite trött.

Jag tror att makens förkylning muterat sig till utslag i min panna. Jag hoppas de försvinner väldigt snabbt. Imorgon kontaktar jag Ackis.

Idag är det 29 grader och väldigt varmt. Sådär varmt så glassen smälte snabbt. Under dessa dagar har jag ätit en ost och skinkpaj. Dessa pajer är gjorda av drypande smördeg med massor av olika fyllningar. Jag älskar de! Men det gör inte magen så nu tittar bara längtansfullt efter dessa godsaker. De är så fantastiskt goda. 

Vi har återlämnat vespan efter 3 dagars åkande. Idag valde vi Eleni Beach igen. En relativt lugn strand med ett mindre antal solstolar. Två solstolar med parasoll kostar 8 euro = skit dyrt. Men jag vägrar ligga i sanden. 

  
Dagens middag är Svärdfisk 😃🐟

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Detta inlägg publicerades i Bältros, Grekland, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar