Pest eller kolera.

Ibland blir det bara så uppenbart stökigt att leva med en trasig mage. Jag har i en vecka varit hängig. Har ont i halsen, hostar och längtar efter min röst. Låter bitvis hemsk. Igår köpte jag sockerfria halstabletter på Apoteket, Zyx. Lindrar halsen men startar andra kroppsdelar tydligen. 

Förstod först inte varför jag hela systemet gick in i red alert flera gånger dagligen. Nu vet jag. Sötningsmedel = racerbajs även i små mängder. 

Sista kvällen som barnvakter. Halleluja 😊. Nu vill jag ha mitt liv tillbaka. Mormor behöver återgå till sitt vanliga stilla mormor liv. 

Och skolan idag! Organisation? Kära nån! Föreläsaren gjorde det han ska men så oerhört trist och torrt ämne. Föreläsningen vi fick idag brukar han ge ST läkare som jobbat i några år. Jag gjorde allt som stod i min makt för att inte somna. 

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

