När du verkligen

Försöker göra något så träigt trist till positivt. Vi läser dokumentation. Ämnet i sig är viktigt men upplägget tråkigt. Tankenskraft återigen. Grejen är att jag håller på att somna så fort jag tar upp luntan.

Vi låser just nu 2 ämnen samtidigt. Jag har varit odelat positiv. Jag har lovat att inte stressa. Idag tappade jag lite av löftet till mig själv. På med kängorna och ut i naturen med bra musik i lurarna. Får lust att dansa ibland. Provar det nästa gång.Nu är dokumentationen undanlagd, yoga mattan framrullad och stresskänslan ska väck.

Idag har min dag även gått åt till att vara medmänniska åt kära, fina vänner. Inget är viktigare än att vara rädd om de som står mig nära. Vårde de relationer ni har, var rädd om era nära och kära. Att ge är att få dvs Karma. Kärlek.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i kärlek, Vänner, vänner, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

