Om dryga 14 dagar

Är jag på Cypern.Just nu känner jag mig lite off.Är nog mest väldigt trött i kropp och knopp. Funderar mycket på relationer till olika personer. Hur jag reagerar på signaler eller o-signaler som jag kanske feltolkar.Det är inte alltid så lätt att vara en liten människa.Men det är fan så roligt allt som oftast.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Det här inlägget postades i Dagar, relationer. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Om dryga 14 dagar

  1. Susanne skriver:

    Ja man har många funderingar ibland…
    Vad härligt med Cypernresa! Jag vill åxå!

  2. Cia skriver:

    Jag orkar inte fundera så mycket just nu…bara tar mig igenom… Fast jag tar ju Kreta om tre veckor så jag har också något att se fram emot i alla fall.

  3. Carola skriver:

    Jag har ”sorterat bort” många, många människor som bara tog min energi men vissa är inte lik lätt att göra så med och dom är jobbiga.

    Härligt för dig med resan att se fram emot.

    Kram kram

  4. lotta skriver:

    hääärligt gums med cypern att se fram emot i höstrusket!!! krmakram

  5. Maria skriver:

    Fy sjutton va trevligt gumman!! När är du borta då? Ska vi ses i sep eller okt? Efter lön om de ska bli ngn shopping.
    p
    Puss

Kommentera

