Många omkring

Mig är ledsna eller arga just nu. Kan det vara något i luften? Kanske solbristen? Själv var jag mest trött efter 45 minuters snöskottning imorse. Mina armar skakade .Moltas  & Elias de älskade snön. Trots detta så skuttade jag raskt iväg till Friskis för att bygga skelett och muskler. Skam den som ger sig. Nu sängen.

Om annes

Kvinna,mamma,mormor,maka,envis och positiv samt livsnjutare. Älskar att träna,åka hoj,läsa och att vara mormor.
Detta inlägg publicerades i Dagar, Friskis & Svettis. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Många omkring

  1. Susanne skriver:

    Ja solbristen gör nog många trötta och ledsna… Skönt att vi går mot ljusare tider. Längtar sååå till våren.
    Kram!

  2. Sari skriver:

    Den här tiden på året är den tyngsta för många. Man går mest bara och längtar efter våren.
    Just nu är jag oerhört glad över att jag varken har villa eller vovve *s* Halihali!

  3. Cia skriver:

    ja vintern är ingen årstid för vuxna människor… Fast alla vintersportare håller nog inte med mig 😉

Lämna en kommentar